Searching For Jannah

D'Boss!

♥ Love Allah . Love Rasulullah . LOve Al-quran . Love Islam Forever ♥


Entries About Linkies Stuff


Chatting


Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Howwlidayyy....

Assalamualaikum w.b.t


Cuti sudah menjelma lagi. Cuti... Apakah itu cuti? Haha. Cuti ni aku macam biasa lah tak pegi memana. Pegi tu pegi lah jugak, cuma tak ke luar negeri lah. Maklumlah musim banjir. Kesian derang yang tinggal kat Johor, Pahang, Kelantan dengan Terengganu. Hmm, redha je lah kan tengah musim hujan je.

Okay sambil-sambil tu kita bacakan doa dulu.

Semoga kita sentiasa berada di bawah lindunganNYA. Amin ya rabbal alamin.

Back to the topic. Tahun ni macam busy sangat. Abang aku praktikal. Lagi sorang baru je merdeka. Habis yespiyyeemm katakan. Untunglaa dah habis sekolah. Alah tapi mesti bosan duduk rumah je. Padan muka!

Kak Long sambung master dekat Nottingham, UK. Saja nak rasa tempat orang katanya. Best gila kot tengok gambar-gambar dia. Rasanya tempat dia belum salji lagi. Dia dah dekat sana, apa lagi aku suruh dia belikan jersey Arsenal lah. Hahaha. Amek peluang sikit. Dah dapat pinjaman dari MARA. Kaya lah dia. Pakai Samsung Galaxy Note 3 kau jahh. Tak pe aku tak minat. Sony dah teperap dalam sanubari ku. ( poyo )

Engkorang tak pegi memana ke? Oh untunglah pegi Indon. Haha tu kawan aku lah tu. Kata nak bagi souvenir, tapi tak bagi. Lina! Kata nak bagi? Mananya? Hahah. Ada lagi sorang pegi Indon. Fatinnnnn! Mana souvenir aku? Sampai nya hatimuu.(  Poyo again )

Rasanya macam dah banyak sangat aku membebel. Okay sampai sini je lah. insyaAllah kalau ada masa aka nada cerita lagi.

Assalamualaikum, bye.