Searching For Jannah

D'Boss!

♥ Love Allah . Love Rasulullah . LOve Al-quran . Love Islam Forever ♥


Entries About Linkies Stuff


Chatting


Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Sorry dan Baruu! :D


Assalamualaikum w.b.t


Hai-hai! Sorry lah dah terlampau double triple lampau tak menghapdet blog. Haha, semua kawan aku dah bising. Takdelah ramai pun. Dua orang saje. *Aleya dan Ezzah* lagi sekali sorry. Busy gile wehh! So, tak sempat lah. Sebenarnya saja tak nak update. Sebab blognya buruk -.-

First nak cerita pasal sekolah. Hmmm, sekolah. Alhamdulillah, okay je. Semua tau kan keadaan sekolah macam mana? Ehehe. Cuma! Eh? Ada Cuma pulakk? PBS! Batch 99’s insyaAllah amat benci dengan benda ni -.- tau tak susah gila buat benda ni. Sesetengah orang maybe? Akan berasakan mereka malas untuk belajar bersungguh-sungguh. Yelah kan? Takde peperiksaan. So, time cikgu mengajar, buat dekk je lah. Seperti diri saya! Haha. Pastu kalau cikgu bagi kertas PBS tu, kitorang tiru buku. Sebenarnya tak boleh. Tapi nak buat macam mana kan? :p

Kitorang ada pekse, tapi untuk matapelajaran Al-azhar je lah. Hmm, maybe ada pekse jugak untuk PBS ni. Kalau tak silap, bulan 5 atau 6. Pekse ni bukan cikgu yang buat. Kementerian yang buat. Namanya peperiksaan pusat. Takut gile doh. Da lah tak penah pekse. Ni tetibe pulak nak buat? Huhh. Sangat menggerunkan! >.<

Lagi satu. Perasan tak blog aku dah berubah? Eh? Ada ke orang perasan. Haha lol. Tak kesah lah. Lawa kan? Aku carik dekat BLOGSKIN. Terima kasih yang teramat sangat diucapkan kepada kawan saya, ALEYA! Thank you Aleya. Nah muahh setepek! :* haha. Geli kayy? Dialah yang menyarankan aku guna BLOGSKIN ni.

Mungkin aku takkan ubah background blog ni. Sebab background ni sangat lawa. Dia pasal keagamaan sikit. Cuma lagu dengan gambar yang tertentu aku tukar. Mula-mula lagu dia lagu KOREA. Lagu pe tah. Aku tak minat KOREA pun. So, aku tukar lagu Adamu by Akak Najwa Latif.
Okay, maybe ni je kot untuk entry kali ni. Kalau rajin, aku hapdet lah blog ni. Haha :p

Bye dan Assalamualaikum!