Searching For Jannah

D'Boss!

♥ Love Allah . Love Rasulullah . LOve Al-quran . Love Islam Forever ♥


Entries About Linkies Stuff


Chatting


Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Salam Ukhwah Fillah


Assalamualaikum w.b.t


Salam ukhwah semua ! Apa khabar ? Harap semua sihat-sihat belaka !

Apa-apa pun , saya nak memperkenalkan diri saya . tak banyak , sikit je . Nama saya Noor Naqibah Binti Mohd Mar’e . Umur baru 13 tahun , tahun depan 14 lah . Saya bersekolah di SAM Sultan Hisamuddin Sg. Bertih , Klang . Kalau nak tau , saya orang Klang . Area mana ? Rantau Panjang .



Saya ada banyak perangai ! heheh . nak tau ? Saya seorang yg :

- Baik
- Ceria
- Gila-gila
- Sporting 
- Dan lain-lain

Dan lain-lain ? pulak dah ? heheh , kalau nak tau kene lah kawan and follow blog saya ! ^^

Sampai sini sahaja entry saya kali ni . Apa-apa pun Salam Ukhwah semua ! :D


Sekian , terima kasih dan Assalamualaikum ! :)