Searching For Jannah

D'Boss!

♥ Love Allah . Love Rasulullah . LOve Al-quran . Love Islam Forever ♥


Entries About Linkies Stuff


Chatting


Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

12.12.12

Assalamualaikum w.b.t



Hai hai hai ! ape kaba korang semua ? harap sihat-sihat je lah . hari ni nak cerita sikit pasal tarikh tersebut . tak banyak lah , sikit je . heheh

Tadi kan , saya , abang saya dan Nawwar a.k.a My BFF pergi tengok wayang kat Jusco Bukit Tinggi . korang pergi jugak ke ? tak nampak pun . ehhh aku ni . macam kenal orang -,-

Kitorang tengok STRAWBERI CINTA ! korang dah tengok ? boleh tahan lah cerite nye . lakonan Yana Samsuddin a.k.a Ichigo . maksud Ichigo tu rupenye STRAWBERI “Tanya sama hati ada rasa cinta” *saje nak letak* tup tap tup tap . rupenye nama sebenar Ichigo tu Fatimah Zara . sedap kan ? mak nye orang Kedah , ayah nye Jepun . hebatkan ? *ape yg hebatnye qiba oiii -,- *

Habis cerite pukul 1.30 ptg lebih kurang . then , kitorang terus pegi solat and makan . lapaq gilee weihhh ! lepas makan , kitorang jalan-jalan kejap . kejap lah sangat :p abang saya jalan sorang-sorang . kesian pun ade . haha , saya dgn Nawwar terus kan perjalanan . masuk satu kedai ni , baju nye cantik , dah lah murah . tapi , malang ! tak de duit :(

Kitorang balik lebih kurang pukul 5 sampai rumah dekat pukul 6 lah . Alhamdulillah , semua dah solat :)

Memang best lah dapat jalan-jalan . lagi-lagi dengan BFF ! memang tak terkata lah best nye kan ? saya sarankan korang pegi lah jalan-jalan dengan BFF korang . tak rugi pun . mangkin mengeratkan hubungan silaturrahim .

Semoga persahabatan kitorang kekal selama lama lama nyeee ! Aminnn :)

Sampai sini saja !

Bye dan Assalamualaikum !